Arne Eitrem Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Lurer på: - Min FsUPIC (v. 3,1 ett elle annet)har ikke "Register an application program". Men dette ser til å funke allikevell, kan det stemme? - Når jeg skal innstallere Squawkbox 2.3.5 er det kun 2000 og 2002 allternativer for valg av FS verson, men dette funker allikevell på FS9? - Jeg kjører så etter installasjon HostSB, velger Internet TCP/IP....... Ok.... lar navn og IP stå tommt og velger seach, da kommer SBRelay- SquawkBox2... opp, men når jeg trykker "join" får jeg til slutt opp meldingen om at jeg ikke kan "join the game" . Mener at mine brannmurer er oppe. De bruker allikevell og gi varsel slik at man kan åpne. Er det noen som kan hjelpe med disse punktene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Mulig du har feil IP. Godt å se at eg ikke er den eneste nybegynneren med problemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.