Gå til innhold

MyTravel Virtual til salgs


Ivar Rasmussen

Anbefalte innlegg

Og, hvor lenge varte dette MyTravel virtual ?

 

Tenk hvordan det hadde vært i virkeligheten dersom det hadde vært like lett å "kvitte seg med" noe man har jobbet med/for ..

 

"Nei, nå har vi noen problemer med ledelsen, så da bare kvitter vi oss med hele møkka?"

 

En sjef hadde smellt ballene i bordet og sagt .. "ØYH! .. Vi har et problem, og det skal løses .. Løser det seg ikke, så får dere sparken" ..

 

(klart, en "sjef" skal også kunne jekke seg dersom det kommer til "selskapets" fordel)

 

Mine to cents ..

 

 

-Morten-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke aktiv i dette forumet lengre, men etter tips om denne posten vil jeg svare for meg som tidligere CEO for dette prosjektet.

 

Jeg vil gjøre oppmerksom på at ingen har bedt Ivar Rasmussen, som heller ikke har noe med dette VAet å gjøre (utenom at han er pilot) om å poste dette innlegget.

 

Jeg har gjort 85%+ av arbeidet med VAet og betalt for alle kostnader, og om det passer meg står det derfor opp til meg å selge det som jeg vil. Har du en sykkel du ikke bruker, selger du den. Så enkelt er det.

 

Grunnen til at jeg stenger ned er fordi nestleder ikke lenger har tid eller interesse til å være med på å drive dette VAet, og at jeg som en person alene ikke ser ut til å greie å drive alt selv.

 

Hvorfor selger jeg det? Fordi jeg selv har brukt flerfoldige tusen på å utvikle dette vil jeg gjerne ha noe igjen. VAet er så godt som 100% ferdig, med unntak av enkelte ruter og Flightplans, så det meste er lagt til rette.

 

For de som ønsker å se hvordan siden så ut før, har jeg lastet opp hovedsiden igjen; http://mytva.net/default2.asp

Om noen nå skulle være interesserte er det bare å svippe avgårde en mail, så skal jeg sørge for at vedkomne får svar på ev. spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...