Ken-Robert Bjørkli Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Skal jeg gå frem for å få se andre fly på Vatsim i Fs9?Ja jeg vet at jeg har mast om dette før,men jeg får det ikke til å virke Har prøvd det meste nå,og har lastet ned de nødvendige filer osv for å få dette til å virke.Men som sagt ingen fly å se Så visst noen hadde orket å listet opp nøyaktig rekkefølge fra a-å hvor ditt og datt skal ligge,og hva som skal være huket på i menyer osv osv..?? Mange mange takk visst noen setter av litt tid til dette? Ps:Jeg har en følelse av dette bare dreier seg om en liten bagatell en eller annen plassen..Men ikke godt å si hvor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Først: Får du opp noen "Error" meldinger i SbRelay? Har du satt multiplayer Range til 40 i SB? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Ingen Error mld i Sb relay Einar.Og 40nm range er satt i options i SB.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg hadde jo samme problem og løsningen ble å slette csl-filene som følger med SB. Så installerte jeg csl-pakka (en hovedfil og to oppdateringer) som bl.a. Einar Halvorsen har laget og da fungerte det. Filene finner du i biblioteket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.