Gå til innhold

No need to X-plane


Halvdan Hellenes

Anbefalte innlegg

Gissa vem som just köpt v. 7! ""

 

Så får vi se... När V.7 annonserades så tog det inte lång tid föränn v.6 supporten släpptes.

 

Nu har det ju varit en god del versioner från v.7.0 till v.7.60. Jag tror inte det blir lika många fram till v.7.9, om jag säger så.

 

Men, men. Han brukar ju erbjuda en de upgrades också...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som kan sies om X-Plane.....Nå har jeg hatt diverse versjoner omtrent fra tidenes morgen med X-plane,og finner meg fortsatt ikke til rette i simmen.

Mangelen på scenery er en ting,panelene har vert så som så intil versjon 6 ett eller annet.Flyene mangler mye i forhold til både Fly2 og FS.Flyging på mars er også for spesielt interesserte

X-Plane er nok fortsatt og har vert og kommer til å bli en sim for spesielt interesserte.....

Og tro meg....jeg har virkelig prøvd å finne meg til rette i simmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag det er riktig ""

 

Men ingen her skal være i tvil om at XP ligger forran på flere områder.

Visste dere f.eks at

 

- Norwegian Airlines bruker X-Plane til FDR monitoring.

- Spaceship one og white knight ble utviklet med XP

- X-Plane er FAA godkjent

- Piper aircraft bruker XP

- NASA er XP kunde

- XP er den eneste simmen med en ekte atmosfære og airfoils

 

..for å nevne noe ""

 

MM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes småfly virker overfølsomme og urealistiske i X-Plane.

 

Enig urealisme i den forstand at flyene exteriørmessig ser atskillig mer modellaktige og mangler en del av detaljrikdommen man f.eks. ser i MSFS.

 

Dog syns jeg panelene på flere av småflyene (inkl. default C-172) er meget bra og fotorealistke. Dette matches ikke i like stor grad i cockpit på de større flyene syns jeg, kanskje mest pga. at den tekniske systemsimulerlingen foreløpig virker klart begrenset ift. sammenlignbare konkurrenter.

 

Dog syns jeg X-planes største force er som flysimulator, den er MSFS klart overlegen i simuleringen av hvordan et fly oppfører seg og påvirkes av f.eks. motorsetting, rorbruk og ikke minst ytre påvirkning av vær og vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...