Gå til innhold

Flydag på Hovden søndag 5. september!


Werner Rafteseth

Anbefalte innlegg

Heisann! Inviterer alle til open dag på Hovden søndag 5. september! Vi starter kl. 11 og varer ut over dagen. Jeg og knut arne stiller med flysimulator i klubb hangaren, og det blir nok mulighet å ta seg en sightseeing tur også. prisene vet jeg ikke, men de blir vel som årene før, et par hundre kroner turen. Håper noen møter opp ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var jeg hjemme fra stevnet... det ble litt folk, samt at SeaKing kom to ganger "" Wideroe kom også som vanlig et par ganger fra sogndal/oslo. Ellers ble klubb-flyet stående i bergen i dag, så det ble desverre lite flyving... det var noe dårlig vær for mikroflyving også... så det ble stor trafikk på flysimulatoren, det var tydeligvis mange interesserte, og det er jo bra!

Så håper vi at det blir litt bedre vær neste år, samt at klubbflyet kan stille opp også ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Kjempekjekt å komme å bli kjent med andre i Flightsimmiljøet her på sunnmøre "". Det er første gang jeg har vert på open dag på Hovden.. å en ting er sikkert jeg skal neste år. Får bare håpe at værgudene er litt snildere neste gang, og att klubbflyet er på plass. Kjempeflott tiltak av de overnevnte Knut Arne Nygård og Werner Rafteseth som stilte med pc og flightsim i klubbhangaren. Takker for en flott dag på Hovden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...