Gå til innhold

Kjøp av fly / panel


Kjell Loen

Anbefalte innlegg

Har lenge tenkt på å kjøpe meg fly / panel med FMC. Vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Valget er mellom 767PIC, PMDG og Dreemfleet. Hvordan er det med nedlasting eller kjøp av CD. Hva med toll på varene. Hva er billigste måte å behandle toll på? Hva er forskjellen mellom nedlasting og kjøp av CD. Hva vis nedlastningen blir avbrutt?. Hvor stor er filene for nedlastning med ett stakkars modem? Hvordan er de forskjellige testet opp mot hverandre?

Fanda Dashen skal jeg kjøpe når den engang kommer. Har i dag FS2002. Har vel ikke mere på hjertet i denne omgang.

 

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du forstår så er jo PIC767, PMDG med sine NG og Dreamfleet med sin klassiske 737-400 helt forskjellige!

Både i produsent og flytype, så det kommer an på hva du er ute etter.

Er du på jakt etter dagens SAS Braathens maskiner så ville jeg annbefalt PMDG sine Boeing 737-700 og 737-600.

Har selv handlet med de, meget godt kundeservice, og du får tilsendt en URL adresse hvor du laster ned flyet fra.

Tar du vare på mailen så har du URL adressen en stund framover.

Dreamfleet er egentlig gått ut på dato, men selv om flyet er laget for FS2000, med update for 2002 gjør den jobben. Panelet er ikke noe dårligere av den grunn! ""

Er nok flere som savner dreamfleet sin klassiker!

Dette er flyet jeg flyr per i dag, selv om jeg har PMDG.

Tørr ikke uttale meg om PIC767, siden jeg kun har hatt en tur med denne flygemaskinen, og er derfor ikke så kjent med den, men panelet ga et meget godt og realistisk inntrykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, invester i PMDG 737-600/700 og FS2004 (selv om PMDG også virker i FS2002). Da har du kjøpt deg alt du trenger for å holde deg opptatt i timesvis hver dag.

 

Når du har mestret PMDG 737, kan du så gå over til neste steg i realismens verden, SSW A310, som er så realistisk at du vil angre på at du kjøpte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd både dreamfleet og PMDG. Liker PMDG klart best! Anbefales!

Fordelen med å laste ned fremfor å kjøpe på CD er at du slipper toll og mva, så det blir nok noe billigere. ""

 

Edit: Etter å ha flydd en del med PMDGs FMC fikk jeg under Sola Airshow lov til å trykke litt på FMCen i en ekte 737, alt var likt! (nesten i alle fall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...