Christian Sager Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Da annonserer jeg nok en tur til LEPA. Denne gangen vil jeg fly for My Travel Viritual, men det er jo alltid koselig å få besøk Værnes er Departure flyplass denne gangen, og jeg beregner å starte denne flighten Kl. 20.00 Noen som har lyst til å slenge seg med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 jepp jeg er med.... blir og bruke A332 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Satser på at jeg og blir med i min A330-200, men vi får se om jeg greier tilbaketuren, så det er ikke helt sikkert. Loggingssystemet for våre skandinaviske medlemmer er nå 99% komplett, iløpet av helga vil altså systemet være 100% komplett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 retur blir ikke for meg hvis vi drar 20.00 men tar nok retur i morgen kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Retur blir i morra kveld ja... noen flere som slenger seg med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det er i dag dere skal fly, ikke sant? I såfall skal jeg se om jeg ikke kan stille som ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Det hadde ikke vert dumt det nei;) logger opp om ikke så veldig lenge, og har departure ca. 20.00 i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Retur i kveld kl. 1900 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Møller Johansen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Får se om jeg klarer å være online til da. Prøver å gjøre alt jeg kan for å få denne hersens voicen til å funke. Installerer nå Win 2000 for å sjekke om det vil hjelpe. Sitter nemlig på en noe gammel bærbar, Win XP går ikke akkkurat 100% på den. Så vi får se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Er på vei til ENGM fra OMDB nå, etter å ha flydd siden 0900 i morges fra Phuket. Regner med å være på ENGM 2145, og håper ENOS CTR eller så kan ta imot meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.