Erlend Halvorsen Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Jeg har søkt litt men finner ikkje noe skikkelig FMC tutorial til FMC.. Noen som veit om noen..? Håper på mangen svar. Siter
Jonas Lysne Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Det er ein veldig fin FMC toturial som Johnny Svensson her på forumet har laga. Den er eil PMDG NG. Rune har og laga ein for PSS Airbus trur eg. Siter
Johnny Svensson Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Da finnes det en på Dreamfleet sine sider.Det er samme FMC'en i deres 737 som finnes i ATR'en fra Aerosoft. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Har du Eurowings Erlend?Bruk Roald Hansen sin guide til FMC som brukes i Eurowings!! --------------------- Maersk Air er jo best da! Siter
Erlend Halvorsen Skrevet 13. august 2004 Forfatter Skrevet 13. august 2004 Jaaa!!...Jeg har Eurowings Du kødder ikkje ? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. august 2004 Skrevet 13. august 2004 Om at du kan bruke Roald sin giude nei Guiden hans er lagt av dreamfleet FMC,den samme som brukes i Eurowings!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.