Gå til innhold

Film: På final med Cessna 172 i Karlstad


Johan Rönngren

Anbefalte innlegg

Nu har jag lagt upp en film som visar mig och flygklubbens Cessna 172 på final i Karlstad, ESOK. Min vän och passagerare Sven Johansen filmar med sin digitalkamera. Landningen ser i och för sig ganska hård ut, men det beror antagligen mest på att kameramannen inte höll i kameran ordentligt "" Landade riktigt mjukt faktiskt! ""

 

Filmen heter "Hahaa - på linjen" av ganska självklara orsaker när man väl har sett den.

 

Finns att ladda ner på www.piloten.se genom att titta i högerspalten där namnet på filmen finns. Alternativt om ni inte vill besöka hemsidan går det bra att ladda ned den direkt här

 

Filmen är packad som en ZIP-fil och har en storlek på c:a 14 MB, inget för de som använder modem med andra ord ""

 

Anledningen till det glada ropet från mig på slutet är för att min flyglärare alltid ville att vi skulle sätta noshjulet på linjen när vi landade. ""

 

Ha det gott i sommarvärmen allihop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...