Haavard Gjengstø Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Jeg kjøpte norge rundtbilett og satt på klappsetet alle turene untatt en. Jeg fløy Q400 100 og 300. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Du har vist ikke fulgt helt med på forumet du Julian? Her starter vi fra starten igjen, i går startet dette innlegget med akkurat det samme, og utartet seg til noe som moderator tydligvis ikke likte siden alle innleggene utenom hovedinnlegget har blitt slettet.. Blir spennende å se hva det utarter seg til denne gangen.. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Fint for deg satt selv 3 ganger i cockpit i sommer, 737-500 og 737-700... utrolig artig Lykke til neste sommer Siter
Andreas Thoresen Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Flott for deg, alltid gøy med klapp.Jeg har selv sittet i kapteinens sete noen ganger i sommer, i en slik flott cessna 172 Siter
Gjest Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Har sittet ei hel uke på Widklapp på jobb med fatter'n, opptil 12 takeoffs/landings pr. dag (se bilder og film), og det er mulig (om jeg gidder, er faktisk lei av den harde widklappen, pluss at jeg har vært på alle de større flyplassene (og kortbanene) i Norge flere ganger) at jeg stikker ned om noen dager for å sitte et par dager med kameraet parat. Så er det sagt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.