T. Paulsen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 http://83.109.39.29:8000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Takk Tom Arne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 *sitter å lytter* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Lyden er like dårlig som alltid før, men lite jeg får gjort med det. Lar den iallfall stå på i noen timer. Selv stikker jeg til Jarlsberg for å fly selv nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Lyden er like dårlig som alltid før, men lite jeg får gjort med det. Lar den iallfall stå på i noen timer. Selv stikker jeg til Jarlsberg for å fly selv nå. Hvis man har litt erfaring med radio er ikke lyden noe problem . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.