Ola Nordmann Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=235731 Heldigvis gikk det bra med piloten Siter
Werner Rafteseth Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 *Rote fram bilnøklar og dykkeutstyr* "Flyet ble fraktet til land rett etter ulykken.." Flyvrak er alltid artige å dykke på, Torstein... Dykka på et i Conzumel, utrolig artig Men nå må jeg legge meg... skal opp kl. 7 i morra, skal dykke på Carl Fisser... Flott at det gikk bra med piloten!! Siter
Karl R Pettersen Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Jaja, VG er nå VG: "- De dro ut og hentet piloten. Det så farlig ut, men jeg pratet med han etterpå, og han sa han hadde bare fått en kule i hodet. Han var utrolig heldig, fortsetter Fjell." Hørtes nå særdeles farlig ut spør du meg Siter
Gunnar Flak Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 Tilbake til saken: Aftenposten har vel det mest saklige om uhellet Sjøflyet er LN-HAI, som vanligvis holder til i Holmestrand. Se en bilder i en tråd på forumet til scanair.no. Se om sjøflyhavna i Drammen her. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.