Ola Nordmann Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=235731 Heldigvis gikk det bra med piloten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 *Rote fram bilnøklar og dykkeutstyr* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 *Rote fram bilnøklar og dykkeutstyr* "Flyet ble fraktet til land rett etter ulykken.." Flyvrak er alltid artige å dykke på, Torstein... Dykka på et i Conzumel, utrolig artig Men nå må jeg legge meg... skal opp kl. 7 i morra, skal dykke på Carl Fisser... Flott at det gikk bra med piloten!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jaja, VG er nå VG: "- De dro ut og hentet piloten. Det så farlig ut, men jeg pratet med han etterpå, og han sa han hadde bare fått en kule i hodet. Han var utrolig heldig, fortsetter Fjell." Hørtes nå særdeles farlig ut spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hehe, ja det kan man si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Flak Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tilbake til saken: Aftenposten har vel det mest saklige om uhellet Sjøflyet er LN-HAI, som vanligvis holder til i Holmestrand. Se en bilder i en tråd på forumet til scanair.no. Se om sjøflyhavna i Drammen her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.