JM Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei! Reiser til Mallorca for 2 uker i morgen, og skal bo på Alcudia.. Tar "selvfølgelig" med Maycom'en , og lurte på om noen har noen tips til frekvenser/sider med frekvenser som kunne vært nyttige å ha der (med tanke på hva man får inn osv)! Hadde vært meget snilt På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Her har du Spanish AIP for Palma de Mallorca. På aerodrome kartene (ground) finner du nok TWR og andre frekvenser som brukes på bakken, approach finner du vel under approach kartene. Håper du får en flott tur til Mallorca Joachim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Takk skal du ha, Ivar!! Hva skjer med Oslo-tur da? Nå kan jo jeg kjøre deg og (med bilen ), så jeg får "gjengjeldt", hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg kommer til Oslo den siste uken i Juli.. Skal til tusenfryd og badeland i Bø, kjører fra Trondheim. Kanskje du er hjemme mellom den 26. Juli og 30. Juli? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg kommer til Oslo den siste uken i Juli.. Ivar! Jeg skal også til Oslo å Telemark i den uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Da sier vi det, flightsim møte i den uken, Joachim er vert! Mulig jeg skal stikke en tur på forsvarets flysamling på Gardermoen, har med meg en kamerat som er noe interissert i fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ivar! Den er grei! Skal fly med WIF ifra Værnes og til Torp! Skal bruke min kjære 70kr bilett Vist ikke du tar på en haiker da, får da flyr æ ned til Værnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hadde vært realt det, men desverre er bilen full... Får ikke bruke Mercedesen, så det blir Opel Corsa, og den er jo ikke akkurat kjent som den beste ferie bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ingen problem Ivar! Da tar æ WIf ned til Torp! Med litt flaks, kansje æ får en tur i en 300 eller Q400 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Frekvenser: ATIS: 119.250 TWR: 118.300 / 118.450 GND: 121.700 (North) 121.900 (South) DLV: 121.600 Palma Ops: 130.250 mye morsomt å høre der nede.. hadde scanner da jeg var der nede i Mai Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Takk takk! Ivar da, ikke vær så hard mot deg selv; Corsaen er da en glimrende turbil Jeg er dessverre i utlandet frem til 8 august nå, skal være et par uker i Danmark i huset vårt med kompiser! Men fikk nettopp vite at vi har BMW'en til disposisjon Men vi får dessverre ikke møttes da GOG SOMMER TIL ALLE SAMMEN!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Vi får ta det igjen senere Joachim! Begynner tross alt ikke på skolen før den 26. August, så en skal ikke se bort i fra at det blir en Oslotur med min 70,- billett! God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 jaha? hvordan skal du få det til da? TRD-TRF t/r og NSB TRF-OSL? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg kommer til Oslo den siste uken i Juli.. Skal til tusenfryd og badeland i Bø, kjører fra Trondheim. Kanskje du er hjemme mellom den 26. Juli og 30. Juli? Fått deg bil ? Grattis da Skal til Oslo nå på lørdag. Noen som er der den dagen så mail meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg kommer til Oslo den siste uken i Juli.. Skal til tusenfryd og badeland i Bø, kjører fra Trondheim. Kanskje du er hjemme mellom den 26. Juli og 30. Juli? Så tøft. Jeg skal til Sommerland i Bø i slutten av denne månden med kjærsten min =-) Kanskje vi ses, skal kjøre mye "Mot i Brøste" og bade mye der og slappe helt av med kjærsten min som i disse dager er i Frankrike,Nice. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 jaha? hvordan skal du få det til da? TRD-TRF t/r og NSB TRF-OSL? Så positivt innstillt du var, flyr eller kjører til Røros og tar fly derifra.. Fått deg bil ? Grattis da Det er nok mors bil, det vil nok fortsatt ta noen år før jeg velger å innvistere i en egen bil. Andrè, du skal ikke se bort i fra at vi støter på hverandre da, skal til badeland rundt den 29. Juli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.