Steinar Grindstein Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg har fått flightplanen Continental brukte på sin første tur ifra KEWR til ENGM den 18 Juni. (Coa 38) Er det noen her som blir med å gjennskaper den flighten på vatsim ei natt. Planen er å starte slik at når vi lander på Gardermoen er kl 0945 lokal tid i Norge. (real time) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Nice. Har flydd den turen et par ganger nå. Blir gjerne med en tur. Kunne du sendt meg flightplan på mail? atol@broadpark.no Er en flott tur. Eneste jeg mangler nå er et skikkelig KEWR scenery. Tenkte jeg skulle kjøpe det payware som er ute. Simflyers har jo et som ser brukbart ut. Alt som mangler nå er lønna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 kan jo bare prøve demoen av Simflyers KEWR scenery.... de har den ute på hjemmesida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.