O85_ Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hei folkens! 1. Har lagt inn CSL fra filbiblioteket fra fs.no med oppdateringer etc.. Men når det kommer et fly i nærheten på VATSIM så popper det opp en melding som sier "you are trying to load a aircraft, thats not on your aircraft list" noe i den duren der.. Noen som vet hva dette skyldes? Bruker FS2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Ja Jonas det er ikke flyene i den csl-fila som er tilpasset/finnes i FS9, eller motsatt. Den fila er laget for FS21002. Jeg får også samme meldingen av og til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Har hatt det samme problemet med FS2002, men etter en reinstall av FS og et andre forsøk på å legge inn CSL gikk det greit. (Reillertnstae selvfølgelig ikke FS grunnet CSL trøbbel, var heller fordi den ikke ville starte.. ) Men slik jeg forstod det når jeg hadde problemet å kom det en advarsel, så kunne du velge om du ville loade flyet uansett. Og hvis du godkjennte dette så slapp du å gjøre dette for den samme type fly. F.eks du måtte gjøre det en gang for SAS B737, en gang for Braathens B737 osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Det er bare å trykke OK og fly vidre.Litt dumt dette ,men det er bare slik Einar-H beskriver ploblemet.Blir vel bedre når SB-3 kommer en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Ja ok! Takker for svar! "venter i spenning på SB3" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.