Christian Sager Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vurderer sterkt en tur til LEPA i kveld. det eneste som hindrer meg er FSnav.. skal prøve å få kjøpt det i løpet av noen timer, og når det er i boks så er det straka vegen til LEPA noen som slenger seg med kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Fra ENGM? I såfall skal du få ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 DET BLIR TUR )))))) endelig gikk det. hehe Departure ca kl. 2300 (local time) og selvfølgelig blir departure fra ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg blir med deg Cristian ): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Logger på VATSIM ca 22.15 kommer til å bli på voice: rw.avsim.net/mytva helt fram til departure Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Dine turer begynner å ligne mer og mer på Gutta På Tur sine! Skulle vært med men har ikke FS tilgjengelig i kveld, så jeg sitter som ATC istedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 hehe, du vet da at jeg vil ha det litt varmt og godt Ivar kommer en tur til Kypros og kanskje en til Gran Canari før den 22.07, da blir jeg borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg blir gjærne med på en chartertur, tenker meg en tur til Lanzarote den kommende uken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 Da var vi landet;) Jeg brukte 3 timer og 5 minutter, de andre landa noen miutter etterpå.. Takk for en fin flight folkens! Og takk til de som satt ATC når vi dro fra Norge [image]http://www.home.no/full-storm/LEPA_1.JPG[/image] [image]http://www.home.no/full-storm/LEPA2.JPG[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Jepp,Cristian og Petter.Takk for turen sammen nedover til vakkre Malorca.Tok en low shithig approatch på vestsia av øya (Flott landskap), og left turn inn over byen for en visuell landing på rwy 06L,Skal si deg at pasaskjerene mine likte dette. Vi i Coast Air gir alt for å ha det hyggelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.