Gå til innhold

Sitte i cocpit med SAS-Braathens


Anbefalte innlegg

Innlegg slettet av Dag Johansen

 

Hvorfor ble såmange innlegg delita? Sa dem noe spesielt eller?? Bare lurte Dag... ""

 

Tja, jeg stilte vel et forbudt spørsmål. Trodde aldri livet noen vil sensuerer et så totalt uskyldig spørsmål. Så kommer det ikke noen forklaring til meg i det hele tatt. BRA TAKLET. Kunne heller ha spurt meg, så skulle jeg ha slettet frivillig...

 

Men siden det er slik, så hade bra flightsim.no - Skal ikke bidra med noe mer ""

 

Det er ikke lett å få cockpit-tur går fra kaptein til kaptein. Noen er sure, noen er greie. Hadde en tur til ARN ivinter, der kapteinen jeg fløy med i cockpit sendte SMS, mail, osv til kapteinen som fløy tilbake. Men hadde ville ikke ha noen på klappsete, enkelt og greit. Sur type, var kapteien på sk497 21. feb forresten.... ""

 

Takk for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg stilte vel et forbudt spørsmål. Trodde aldri livet noen vil sensuerer et så totalt uskyldig spørsmål. Så kommer det ikke noen forklaring til meg i det hele tatt. BRA TAKLET. Kunne heller ha spurt meg, så skulle jeg ha slettet frivillig...

 

Det ble bare avslørt noen løgner her... som tydeligvis ikke admin liker...

 

Hurra sier jeg...ser man ikke hvordan dette går? hvis man ikke kan ha en debatt på forumet uten å bli sensurert og moderert? Lurer på hvor mange medlemmer som har forlatt forumet pga dette...

 

Dag: setter pris på den jobben du gjør med flightsim.no... men her har du gjort mer enn det som er nødvendig, virker som du prøver å beskytte Georg mot sine egne løgner... la nå gutten holde på, han kommer vel ikke med trusler om advokater og politi vel?

 

Og vennligst ikke slett denne posten også, kom gjerne med et svar på hvorfor du gjør det.... er ikke bare jeg som lurer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...