Bjarte Øvrebotten Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg lurer på om det finnes kart med oversikt over SID/Stars i Norge og eventuelt hvor jeg kan få tak i disse.Spørsmålet har vel kanskje vært oppe tidligere men dere får ha meg unskjylt da jeg er helt ny her i forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det er noen SID/STAR kart i filbiblioteket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Velkommen til Forumet. Alternativet til de filene som ligger der er å kjøpe AIP for Norge. Der får du alle kart du trenger for Norge. SID/STAR's, Approach og Airport diagrams ++. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Alternativet til de filene som ligger der er å kjøpe AIP for Norge. Jepp! Fikk min på fredag!! Men kjøper du papirutgaven venter det deg noen timers jobb med å fa alt inn i de fem premene som det skal inn i! Papirutgaven kosta 700 plus permene til 80kr stk. CD utgaven kosta 500. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Og for de som ikke er klar over det, er prisen inkludert 1 års oppdateringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.