Bjørn Erik Stensby Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Når er Gardermoen blitt flyplass i Danmark? Ser at Aerosoft er kommet med Scandinavian Airports Denmark part 2 og Sweden Aiports Part 2. Gardermoen står jo oppført under Denmark Part 2 Dette burde det vært gjort noe med, før det ble lagt ut på FS.NO sin forside. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Det er ikke noe nytt, at "utenlandske" firmaer bommer litt, på dette med skandinavia/norden osv. Ofte har jeg sett at f.eks. Finland blir omtalt som et land i skandinavia, irriterende for oss som bor her oppe - men desverre ganske likegyldig for de utenfor... Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Ofte har jeg sett at f.eks. Finland blir omtalt som et land i skandinavia Noe de faktisk er geografisk sett, det er faktisk Danmark som egentlig ikke er med i skandinavia. Den skandinaviske halvøy består av Norske, Sverige og Finland. http://erfaring.com/orakel/show.php?id=5799 Siter
Øyvind Hansen Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Inklusjonen av Danmark ligger vel i at de tre landene fremstår som en enhet utad. Finland har jo et helt forskjellig språk og en annen kultur og har alltid vendt seg mer mot øst. Siter
Thomas Ericsson Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Ja dette er teit! Tom. Gardemoen scenery'et ser dårligere ut enn flyplassen i Norway Airports 2004. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Ja personlig (og mange med meg) vil aldri kunne regne Finland inn under "Skandinavia". Skandinavia har, og vil alltid bestå av Norge, Sverige og Danmark. Noe annet ville vært helt merkelig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.