Arne-Jørgen Venvik Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg skal klare å fullføre flygeteorien for PPL-A og ta en god del flytimer før sommeren er omme. Sikkert ikke så dumt det nei, det blir nok en fantastisk opplevelse den dagen du flyr selv. Har du begynt å fly solo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. H. Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Man får ikke fly solo før teorien er bestått desverre. Men til Ivar, har du komt langt i teorien nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Starter fra bunnen av, igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Ulvseth Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Første mann ferdig???? Jeg fikk bøkene i går... og har begynt på fly- og motor boka. Skal vist være enklest, men syns det var vanskelig å huske noe av det jeg leste.. men det kommer seg nok.. mange år siden jeg gikk på skole sist ja.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ivar, når satster du på eksamen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Oktober 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 100kr på at du IKKE står da, men i November. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 Tosk... Hehe, jeg tror nok ikke at jeg kommer til å stå i alle fag, men den som lever får se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.