Freddy Wilhelmsen Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 hei! kom over dette innlegget på simflights FSUIPC support forum... ikke alltid enkelt og "forstå" brukerdokumentasjonen? hehe,, Freddy Siter
Lars B. Frostad Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Himmel og hav, ER det mulig sier jeg bare. Jeg har lest mye tragisk i mitt liv, men dette sluttbrukeren var helt ekstrem. I slike metoder, burde brukeren selv betale for at han som har laget programet - reiser hjem til han, og fysisk slår manualen i hodet på han, til kunnskapen trenger inn. Huff... Siter
Gjest Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hehe, dette er mere vanlig enn dere tror det er mange av NA's brukere som er i den kategorien der. Det har gått flere 10 talls mailer herfra for å få folk til å lese innstallveiledning og faktisk en del slit for å overtale folk til å følge KORREKT innstall av NA Derfor har jeg medfølelse med Pete Dawson i den tråden der. Jan Roar Rød Siter
Ole Almenningen Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 hehe, for å si det sånn: Når jeg kommer dit at jeg skal implementere dette i min cockpit bør ikke DET by på særlig problemer etter å ha fått BANKET det inn så til de grader ved å lese den tråden Hadde nok aldri hatt tålmodighet til å drive support på denne måte.. "kunden har alltid rett" hører nok hjemme i en svunnen tid... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.