Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til å starte med så kan jeg fortelle deg at det heter Scandinavian Virtual Airlines.. ""

Når det gjelder hvordan vi filer flighter, så er dette en veldig enkel prosess.

Når du melder deg inn i SVA så får du muligheten til å laste ned flere programmer som gjør "recording" av dine flighter nesten automatisk.

Man starter med å åpne et program som inneholder alle rutene til SVA, derfra velger du hvilken flight du vil ha.

Når du har valgt denne får du se flightplanen din, akkurat som de får i virkligheten med kalkulert fuel, flyrute o.l. (Forutsetter at du har satt opp instillingene etter dette..).

Når du har gjort dette, åpner du FS, og åpner et program som du har lastet inn i simulatoren, herifra velger du den flighten du valgte i det forrige programet.

Når det er gjort er det nesten over, alt du trenger å gjøre er å fly, programet tar seg av all recording, fuelforbruk, tid o.l.

Når du har landet og forlatt cockpit, trenger du kun å sende filen som inneholder dine dataer (lagres i egen mappe) til SVA, dette gjør du enten via mail eller via ruteprogrammet.

Om det er VATSIM flygning? Det er jo opp til hver enkelt pilot, om du vil fly offline så er det ikke noe iveien for det.

Da gjennstår det bare for meg å ønske deg lykke til vidre!

Kanskje litt overdreven bruk av "når" fra min side... ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...