Steinar Grindstein Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Er det noen som kan sitte atc i Tromsø og på Gardermoen ifra kl 2100 lokal tid? Jeg har planer om å fly ifra Tromsø kl 2100 lokal tid å direkte ned til Gardermoen. På forhand takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Ja, jeg blir også å fly på VATSIM ikveld. Kaster meg gjerne med deg og flyr litt. Håper disse ATC gutta har litt tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Agnor! Du skal være hjertlig velkommen til å slå følge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det blir nok litt for sent til at jeg kan ta dere ned på Gardermoen, men skal se om jeg får tid til å sende dere avgårde fra Tromsø.. Hvis jeg får tid så logger jeg på rundt 20:45, er jeg ikke der etter den tid kommer jeg nok ikke heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Det er notert Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Da ble det ikke som tenkt i heltetatt.. Ble sittende på ENGM, så jeg får vel vansligheter med å stå opp i morgen tidlig. Men skal man få trafikk så må man innrette seg etter pilotene av og til. Takk til dere som fløy, det var trivelig, minner om at jeg skal ta "trening" på Gardermoen i morgen, fra klokken 20:00 lokal tid, til 22:00 lokal tid. Håper på å se dere der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.