Tor Erling Olsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Noen som har gode ideer for å leie et fly + pilot en time eller 2 en lørdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei Er det i Oslo-området kan jeg stille med en Cessna-172. Send meg en mail: ehalvor2@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erling Olsen Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Jeg/Vi bor i Drammensområdet. Hva er priser for en tur da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sjekk mailen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erling Olsen Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 sitter ikke på den pc'n. Kunne du sendt samme info til hemnon@final.no ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sjekk PM din her på forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg skvatt med en gang jeg så overskriften for posten! hehe Begynte å lure på om du spurte folk her inne om det var noen her som begynte å bli leie av fly! hoho ehhe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.