Geir Østvang Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei, jeg er en ny bruker. Jeg har kjøpt Fs 2002 Pro for en stund tilbake og er godt fornøyd. Jeg kunne imidlertid tenke meg å fly flere flytyper - synes det følger for få med. Kan noen hjelpe meg og fortelle hvordan jeg får tak i nye flytyper via internet ? og om det finnes noen gode utgaver. Koster det noe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Velkommen til forumet Ikke noe problem du begynne med å gå i filbibloteket og finne deg fly last det ned, les readme da bør du forstå om du kan også gå på avsim og simviation det meste av add on fly er freeware det finnes payware sånn som PMDG osv. håper det hjalp litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Enkelte fly koster penger, men det finnes mye bra som er gratis også, ta en titt på www.simviation.com og www.flightsim.com for å laste ned nye fly, der finner du det meste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.