Gå til innhold

Flyreise Oslo-Salt Lake City


alexander sveen

Anbefalte innlegg

[color:"blue"] [/color] Hei folkens! Har et spørsmål, Jeg skal til USA i Sommer med en kamerat av meg, nærmere bestemt Salt Lake City (SLC) å jeg lurer på om hvilken flystrekning jg skal ta osv.. priser, komfort osv.. Men d r oxo første gang kameraten min flyr så langt, så jg har lyst at han virkelig skal ha en bra flyopplevelse... vil lixom ikke reise med noe så kjedelig som en Continental 757 rett fra oslo til Newark. osv.. vil reise med et stort fly "" håper på svar ganske raskt. MVH AlEx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaU, kunne jo d oxo.. men tenkte på f.eks, reise med Air France, American Airlines osv.. men ikke KLM\\Northwest, d r d værste flyseleskapet jg noen gang har kjørt medm d r helt grusomt.. styggge seter osv.. men d var jo lenge side da.. kanskje de har foreandret seg.. men prøvde oxo Lufthansa, men de har ikke engang egen video skjerm.. så r d ganske dyrt oxo.. NB: skal foresten reise den første uka i juli til 10.august ellr no sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa og dem skal til New York i juni. De reiser til Heathrow og videre til JFK med British Airways Boeing 747-400.(MISUNNELIG!!!) Du kan jo prøve noe av det samme, men da med f. eks BA til Heathrow, og videre derifra med 747, og kanskje en Shuttle fra KJFK til Salt Lake. Bare et forslag. Men ta deg i akt, BA har et rykte på seg med promillekjøring og slikt, men det skjer vel ikke så ofte...

 

EDIT: Var og sjekket litt på Internett. Du kan reise over fra OSL til FRA med Lufthansa, og videre derifra med 747-400 til Denver, Colorado og US Airways til Salt Lake. En annen mulighet er til ARN med SAS, derifra til Chicago O'Hare med A333, og fra O'hare til Salt Lake med Delta Airlines sin 737-300. Et til alternativ er British Airways sin A320 til Heathrow, derifra med en 777-200 til Denver igjen, og med US Airways til Salt Lake. Bare et par forslag jeg fant sånn i farta. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte tur for meg og familien til New York med KLM, og de har en del billige turer hvis du leter litt (De har forresten en meget grei måte å finne de billigste turene med på sidene sine). Jeg betalte 2.650 for voksenbilletter tur/retur Oslo - New York, og skal etter planen fly 737 Oslo-Amsterdam og 777 Amsterdam-New York. Tilbake er det oppsatt 747 New York-Amsterdam og 737 Amsterdam-Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...