Joachim Skjønberg Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Hei igjen. Trenger hjelp. Når jeg svinger til venstre på joysticken, da svinger flyet bra, men til høyre beveger det seg nesten ikke. Kan noen hjelpe? Siter
Gjest Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Hei igjen. Trenger hjelp. Når jeg svinger til venstre på joysticken, da svinger flyet bra, men til høyre beveger det seg nesten ikke. Kan noen hjelpe? Har du kalibrert stikka ordentlig da? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Det høres ut som et kalibreringsproblem. Gjør følgende, start opp FS, på verktøylinjen velger du; Options - Controls - Calibrate Joystick. Derfra følger du bare instruksene, så tenker jeg at du får orden på problemet, lykke til! Siter
Thomas Gundersen Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Hvis det er en logitechstikke du har så er det et problem som ofte oppstår. Det nytter ikke å kalibrere. Bare å gå i butikken og få en ny. Det funka for meg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.