Gå til innhold

CPT ENGM Søndag


Jan Kristiansen

Anbefalte innlegg

For de av dere som ikke har blitt informert.

 

I morgen Søndag 4.4.2004 fra kl 1900 blir det gjennomført en Senior Controller test såkalt CPT.

 

Følgende flyplasser blir berøret ENGM - ENCN - ENBR

 

Kandidaten har ansvaret for alle posisjoner derfor vil på Gardermoen DEL-GND-TWR-APP være opptatt, samt ENOS posisjon, av kandidaten denne kvelden.

Vi ber om forståelse for at dette blir gjort for de av dere som skulle ønske å yte ATC denne kvelden.

 

For deg som pilot - Du kan fly fritt ingen restriksjoner selvfølgelig - vel bortsett fra følgende:

 

Du må være forberett på mulig "delays" - så fuel opp om du ønsker en tur til ENGM på Søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Et kjapt svar til deg Per-Kristian:

Det var jeg som satt "Hjelpe Approach", og skulle ta meg av trafikk som ikke deltok i CPT'n.

Grunnen til at du måtte [color:"blue"]vente[/color] var fordi CPT trafikken nettopp hadde tatt av fra Gardermoen og var på vei til Kjevik.

 

Oslo og jeg fant da ut at det var best å ikke sende noe "ekstra" trafikk dit, siden Einar allerede hadde mer enn nok trafikk å henge fingrene i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...