Ivar Skaugstad Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Jeg har som sagt tidligere fått ødlagt Game Voice headset'et mitt.. Jeg prøvde meg på forumet, for å høre om dere hadde noen annbefalinger, og vi kom fram til at jeg skulle kjøpe dette headsetet. Det ble en kort affære mellom med og dette headsetet, bestemte meg for å returnere varen etter første forbrukssekund! Jeg har vært innom et utallige butikker i dag, på leting etter klassikeren Microsoft SideWinder Game Voice, som jeg hadde før det ble ødlagt. Jeg lurte på om det er noen som vet om dette headsetet fortsatt er i produksjon, eller om det finnes på det norske markedet? Hvis det er noen privatpersoner som har å selge så ta kontakt, er meget interissert i å få annskaffet meg dette headsetet! Håper noen kan hjelpe meg! Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Har du sjekket med Elkjøp?Vet at de solgte to par Ms Sidewinder sett for 199kr for ca ett års tid siden,kan være at de har noe igjen..? Siter
Baard C Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Jeg har en sånn gamevoice kontrollboks liggende hvis du er interessert kan du få den , men uten headsettet.... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Det var ikke noe i hyllene, ville vel tro at de ikke har noen på lager heller.. Får forhøre meg litt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.