Ken-Robert Bjørkli Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei tenkte å komme meg i gang med online/vatsim flyvning som alle snakker om Jeg er helt newbie med dette så jeg hadde satt pris på om noen kunne gitt meg en rettledning i hva jeg trenger for å komme meg i gang..?(Jeg benytter meg av Fs2004) Håper på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Ken-Robert, ikke for å være sur og gretten, men hvis du tar et søk tilbake i arkivet, er jeg 100% sikker på at du finner akkurat det du leter etter. Dette spørsmålet har vært oppe flere ganger, så vi får håpe at du kommer deg online så snart som mulig uten for store problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Heia Ken. Du kan nok regne med at det er noen som vil lære deg vatsim! Jeg gjorde akkurat det samme som deg, å på Onsdag var jeg hjemme hos en som viste meg det meste om Vatsim. Du kan bare glede deg, det er utrolig morsomt å fly på Vatsim. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Takk skal dere ha..får sette meg ned å lete litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei Ken. Har du funnet det du trenger? Er til disp. hvis du lurer på noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.