Gå til innhold

Continetal sin ankomst den 18 Juni


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Heisann folkens.

 

Jeg og Dag Johnsen borte i statene jobber med å få til en omvisning på Co sin B757 når den kommer til Gardermoen den 18 Juni.

 

For at vi skal greie å få til dette må jeg i go ti få vite hvem av dere som har intersse til å være med på den omvisninga.

 

Alle som vil, må sende meg en Mail til 48149933@mobilpost.no. Siste frist er fredag 16 April.

 

Jeg er nødt til å ha fult navn og fødselsdato på dere. Dette er krav som OSL stiller for at en slik søknad kan innvilges.

 

Måtte hell å lykke følge oss i denne prosessen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skuffe deg/dere. Men hvis SGS får handlingen på Continental tror jeg dere kan glemme i det hele tatt å komme nær det flyet.

 

Slik det er nå på SAS sin rute (som dessverre ender sine dager i morgen) så er det bare så vidt de ansatte kommer ombord i flyet, også disse må gjennomsøkes.

 

Sikkerheten er meget streng på disse typer flygninger.

 

Kilde: Familie og venner på Oslo Lufthavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å knuse noen sin drøm...

 

Men med den bakketiden, og da man vet hva som skal gjøres, også med sikkerhetssjekker, cabin searcher. Vil det ikke bli gitt noen form for tilatlese for offentlig guidet tur, eller imvisning av personer som ikke er involverte i turnarounden på den spesifikke flighten.

 

Hvis noen andre sitter på noen info som tilsier noe annet, vil jeg gjerne komme i kontakt med vedkommende.

 

Hilsen

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt det, det foreligger ingen regler for øyeblikket, men det er under diskusjon med handlingsagenter, og sikkerhetsavd hos de respektive selskapene.

 

Med med aktiv bakketid på under to timer, vil ikke den sikkerhetsansvarlige for den flighten slippe inn personer som ikke er med på produksjon inn på det flyet.

 

Og under cabin search er det ikke lov å ha uautorisert personell der. Det er det regler for.

 

Hilsen

RUne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar,

 

Slik det er nå, så er det kun ansatte som har en jobb å gjøre som har tilgang. Det står vektere ved alle dører på flyet og det er det 99% sikkert at det blir også på COA sin avgang. Fra den 30 Mars trer også de nye sikkerhetsreglene for EU i kraft, så da blir det enda vanskeligere og komme noe sted der inne.

 

Igjen, ikke for å skuffe deg, men konstaterer fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OSL har faktisk ingen ting dem skal ha sagt...

 

Hvem som er på den flighten, er bestemt av handlingsagenten og selskapet selv. Og når den er deboardet, gjort klar for neste flight, må faktisk alle av, samme hvilke grad du har før en sikkerhetsjekk.

 

Og OSL har faktisk ikke hatt adgang på SAS907, utenom untak hvor dems hjelp eller kunnskap har trengtes.

 

OSL driver flyplass, og har adecco som sikkerhets tjeneste, men ved en slik avgang er det handlingsagenten sin sikkerhstavd som har siste ord. Ikke OSL eller adecco.

 

Desverre.. Men for all del, send søkndag, stå på. I beste fall, får en av dere være med ut å se det utenpå... Men betviler at du får komme inn, Og det vil ikke være mulig hvis dere er mange. En 15-20 stykk kan ikke få kommet inn på en 757 under en turnaround..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...