T. Paulsen Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Vet ikke hvor blid jeg hadde blitt hvis noen hadde stappet et våpen i bagasjen min men.. Her er en som nettopp har opplevd dette. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 De sier jo at man til alle tider skal passe godt på bagasjen, å være helt sikker på hva den inneholder. Det kunne like gjerne vært sprengstoff som ble plassert der, men kanskje sannsynligheten for at den hadde blitt merket er litt større? Man vet aldri.. Jeg på min side kan til tider virke litt paranoid, men jeg har alltid bagasjen min under oppsyn, selv om det til tider kan være litt vanskelig å holde et øye med bagasje som har blitt sjekket inn.. Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Det kunne like gjerne vært sprengstoff som ble plassert der Etter det jeg kunne lese var det bare El Al som testet sikkerheten på flyplassen med et replica våpen. Hvorfor i all verden skulle de plassert ekte sprengstoff i bagasjen? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Jeg tenkte ikke at El Al skulle plassere sprengstoff der, men hvorfor skulle det vært umulig for en terrorist å gjøre det samme? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.