Per-kristian Jensen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 okey.... da starter vi med og søke etter paintere.... Dornieer har vi.... men hvis noen kunne paintet Cessna 206, Cessna 172N og Piper Seneca så hadde dette vært fint.... Cessna 206 er det 2 forkjellige painter på LN-KJK og LN-KAT søk på www.airpics.com så finner dere haugevis av bilder.... send en mail eller skriv her så får v se...... håper noen gidder. Edit: Piper'en er privat eid av eier av Kato Air.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har ikke du et VNH< å administrere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hørt rykter om at det ble avblåst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 hvor gammel er PK egentlig? hakke fått med meg det.. kan jo alltids gjette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 javel.. som noen sa i en annen tråd om kato VA.. spørs hvor seriøst dette blir.. men for all del.. lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har ikke du et VNH< å administrere? Okey. VNH< ble avsluttet på grunn av at jeg som webmaster sa opp på grunn av at jeg måtte gjøre så godt som alt av arbeid. Så det er min skyld at VNH< ble avblåst. Da er alle klar over det Men uansett lykke til Per Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Dornieer har vi jahha... hvem sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 hehe ja forresten legger en takk til Fredrik Bache og Martin Nylund og joda jeg hadde VNH< men det gav jeg opp.... alt for vanskelig og finne rutene da det ikke finnes noe rute nett for dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 du sku kanshe ha sport først da? men d går nåkk greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 vel nå er et slik at i likhet med forsvaret har ikke CHC< noe faste ruter da det begge flyr ambulanse ruter.... vell CHC flyver vel fast ut til Nordsjøen men,men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg kan godt være med, og veilede dere underveis, og gi dere råd og tips. Men det er dere som må gjøre arbeidet på websiden. Dette kan bli et godt VA, må begynne i ende, og ta bit for bit. Dette tror jeg kan bli et godt VA. Send meg en mail,så kan vi snakkes. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Halleluja la himmelen åpne seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 halleluja Thomas er tilbake hvordan skal dette ende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Vi skal da klare å stable KATO VA på beina. Må begynne i ende, og ikke gi seg. Bare å stå på. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 halleluja Thomas er tilbake hvordan skal dette ende? Endelig får vi noen skikkelige svar på VA- poster igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 hva mener du Eirik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.