Kent-Ruben Johansen Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Finnes det CSL for FS2004? Finner bare for FS2002 jeg Evt: Har du noen linker? Siter
Gjest A. H. Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Er på jakt etter det jeg også. Får opp sånn feilmedlingsboks når andre fly på vatsim er i synlig rekkevidde. Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Skrevet 26. februar 2004 Er på jakt etter det jeg også. Får opp sånn feilmedlingsboks når andre fly på vatsim er i synlig rekkevidde. Utrolig irriterende! Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 27. februar 2004 Premium Medlem Skrevet 27. februar 2004 Jeg regner med at grunnen til at det ikke er kommet noen oppdatert CSL-flåte til FS2004 er at dette vil bli fullstendig endret med Squawkbox 3 som (endelig) ser ut til å bli klar snart. (Den er i alpha-testing nå, med påfølgende beta og release). Den inneholder Model Set Plug-ins som lar hver og en bestemme hvor mange og hvilke flytyper man vil ha installert. Les om Squawbox 3 her . Siter
Frank Petersen Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 CSL problemet slipper man å tenke på hvis man bruker ATOC fra Flightproject. Se her hvordan det ser ut og legg merke til de rolige bevægelser på flyene. FPI PR Video Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Takk for opplysningen! Håper dette skjer ganske snart! Takk igjen! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.