Gå til innhold

Video KLM MD-11.


Frank Ånstad

Anbefalte innlegg

Har nettopp lastet ned og sett den nye videoen som ble lagt ut på Flightsim i dag.

Sekkvensen var fin, men syns det er utrolig irriterende meg denne bakgrundsmusikken som enkelte ha med i slike filmer. Har nesten følelsen av å være på et diskotek.

Nei, til dere som lager slike videoer: La oss heller få høre lyden av motorene.

 

Satt i coctpiten på en MD-90 for en tid siden. Kunne ikke med min beste vilje hører noe disco-musikk der, nei.

 

Hilsen

Frank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være litt enig der,bør ihvertfall være veldig neddempet.Gjør seg best med lyden fra flyet istedet.Og med det samme har jeg ett spørsmål om noen vet.Jeg kunne tenkt meg og kjøpe fullversjonen av "Fraps" som en tar opp film med,men da må jeg få den til å funke i fs9.av en eller annen grun som jeg ikke skjønner får jeg den bare til å virke i fs2002,i fs9 nytter det ikke.Er der noen som har peil på hva problemet kan være. """"""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være blandede meninger om den saken da. Musikk er jo et ganske vidt spekter der man kan legge inn en sang som kun en spesifik gruppe vil like.

 

Å kjøre på med kun motorlyder er jo den mest nøytrale. Men det kommer jo mye ann på hva produsenten tenkte med filmen.

Tenkte han dokumentar, eller film?

Musikk kan i de fleste tilfeller være best, det kan forme å gi filmen en annen dimensjon eller fart....

 

Å kjøre på med techno eller heavy-rock på en dagligdags innflyging med en 737 ... ja det kan jo bli ganske merkelig ... Med mindre noe uventet oppstår, eller at landingen skulle være spektakulær på noen måte.

 

Musikken eller lyd-effektene bør jo kanskje ha en vis sammenheng med filmen.

 

 

...bare noen tanker.. Jeg har egentlig ingen peiling ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...