Gå til innhold

Spesielt fly sett på Værnes...


Fredrik Wold

Anbefalte innlegg

I og med at jeg humper rundt i ambulanse rundt hele værnes har jeg funnet meg visse steder hvor det er fint å stå å spotte! Siden jeg også har flyradio montert så er det bare å finne tida, så er det bare å stille seg opp! Uansett, på torsdags kvelden denne uka da jeg var på tur til hangar 6 for å se hvordan det stod til med Luftkrigsskole kadettene da jeg så en helsvart Learjet. Noen som har peiling på hvem den tilhører? Rimelig lekker sak hvertfall ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig når jeg spotter, siden jeg kun har mulighet når jeg er på vakt! Og da kun når tiden tillater det... Du og kommer deg vel inn på selve området? jeg holder stort sett til ved der jeg fyller diesel på ambulansen, ved offisersmessen. Det er vel kanskje militært område, men det er vel fullt mulig å komme seg dit uansett. bra sted hvertfall når de tar av og lander på RWY 27! Så genialt opplegg, hvertfall for meg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...