Fredrik Wold Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 I og med at jeg humper rundt i ambulanse rundt hele værnes har jeg funnet meg visse steder hvor det er fint å stå å spotte! Siden jeg også har flyradio montert så er det bare å finne tida, så er det bare å stille seg opp! Uansett, på torsdags kvelden denne uka da jeg var på tur til hangar 6 for å se hvordan det stod til med Luftkrigsskole kadettene da jeg så en helsvart Learjet. Noen som har peiling på hvem den tilhører? Rimelig lekker sak hvertfall Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 For å svare på spørsmålet ditt så vet jeg ikke hvem som eier dette flyet, men du får bare si i fra om du trenger selskap når du spotter! Siter
Fredrik Wold Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Skrevet 20. februar 2004 Det varierer veldig når jeg spotter, siden jeg kun har mulighet når jeg er på vakt! Og da kun når tiden tillater det... Du og kommer deg vel inn på selve området? jeg holder stort sett til ved der jeg fyller diesel på ambulansen, ved offisersmessen. Det er vel kanskje militært område, men det er vel fullt mulig å komme seg dit uansett. bra sted hvertfall når de tar av og lander på RWY 27! Så genialt opplegg, hvertfall for meg Siter
Kjell Arild Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Det var kanskje en slik som på bildet under? Leste noe om dette i denne diskusjonen. [image]http://www1.airpics.com/avimg/thumb/52004.jpg[/image] Siter
Fredrik Wold Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Skrevet 20. februar 2004 Jepp, det var nok det jeg så!! Så jævli bra ut når det seilte over rwy'n og tok elegant ned! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Joda, jeg kommer meg inn på området jeg også, men av og til kan det bli litt ensomt å stå å spotte på Værnes når trafikken ikke er så stor.. Siter
Fredrik Wold Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Skrevet 21. februar 2004 Hehe, nei, det er ikke alltid det er hardt med trafikk der nei, men morro lell.... Skjer liksom litt hele tiden, ruteflyene osv.. jaja, du får si i fra hvis du drar ut engang og jeg er på vakt og har tid til å dra ut! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.