Kim Jørgen Brenna Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Hei igjen folkens.Sitter på skolen og ser på bilder.Jeg ser at det er mye DC-9 her.Er det noen som kan anbefale en DC-9 freeware?Fra ett europeisk selskap? Siter
Joakim Brestrup Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Den beste løsningen er en kombinasjon av Flight1 Iron Knuckles og JetCity DC9 (finnes i flere europeiske farger, bl.a. SAS). Det finnes INGEN freewareløsning som kan matche denne kombinasjonen. Siter
Fredrik Bachke Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 jeg synes stellans dc-9 panel OG fly er det beste... Siter
Øyvind Hansen Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 Flyet til Jet City er kanskje det fineste, men Stellan sitt freewarepanel slår Iron Knucles ned i støvlene. Synes ikke flyet som følger med er så verst heller Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Skrevet 19. februar 2004 Hvor finner jeg det panelet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.