Gå til innhold

Ny flight sim klubb!!!!


Thomas Gundersen

Anbefalte innlegg

Da er en ny flight sim klubb offisielt startet!

 

Klokken 2158 i dag ble Kongsård FS-klubb offisielt startet av Petter Dischington og undertegnede.Antalgelig Norges først FS-Klubb på en videregående skole. Kongsgård er kallenavnet til skolen vi begge går på, nemlig Stvanger Katedralskole. Klubben er åpen for alle som er interesser i FS og går på Kongsgård. (det kan søkes om disposisjon) Vi satser på å få opp en webside så fort som mulig. I tillegg er vi villig til å ta inn et par utenforstående, dersom de kan hjelpe oss med å lage livery til 737NG og hjelpe oss med å få tak i en cessna skywan.

Vi satser på å holde møter sånn inne i mellom. Og kanskje et LAN av og til. I tillegg jobber vi med å få tak i yoke og pedaler.

 

interreserte kan ta kontakt på mail, enten thomas_gundersen@yahoo.no eller pettdis@online.no

 

Mvh

Thomas Gundersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Kongsgård elever på dette forum, ikke vær beskjedne med å ta kontakt, og alle dere alle der ute, begynn på Kongsgård neste år ""

 

 

Det vel ikke mange av dem her ""

 

Hilsen Tryggheim VDG elev ( www.tryggheim.no ), men jeg kunne tenkt meg å være med, dersom dere vil ha "outsidere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette er vel litt off-tpoic, beklager det, men jeg har bare et spørsmål til dere Stavanger-gutta: skal spille squash NM i Hafrsfjord i Mars, og lurte på hvor det er nærmest å bo av Stavanger, og Sandnes?

Og om det er greie bussforbindelser derifra og ut til Hafrsfjord squasklubbs lokaler...?!

På forhånd takk!! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ok - takk for svar! Har allerede resevert hotell i Sandnes(fikk høre at det gikk buss derifra), men da får jeg vel se på saken...

Øystein; hvilken klubb spiller du i da?? Hehe, hadde vært gøy å møttes til kamp ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...