Daniel Eliassen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei Hvordan koverterer jeg texturer fra fs format til formater som kan leses av paintshop/photoshop osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Her har du to programmer du kan bruke: http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/search.cgi?query=dxt Disse konverterer texturene fra FS-format (DXT) til standard BMP, som kan leses av alle tegneprogrammer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Du kan bruke et program som heter DXTbmp som finnes her på filbiblioteket. Det tok litt tid før jeg fant ut av hvordan det brukes men jeg fant det ut til slutt Får du problemer så kan jeg prøve å hjelpe det EDIT: Michael kom visst før meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Lund Osdal Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Du bruker ImageTools/DXTBmp og åpner FS texturen Gå på format - [endre fra DXT3 til 32 bit]. Lagre på en midlertidig plass. Opne fila i PhotoShop og rediger den, trykk "Save". Opne fila du redigerte i ImageTools/DXTBmp og endre Format til DXT3 igjen og lagre i FS mappa Done Enjoy! EDIT: Jeg hadde best forklaring LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Takker for raskt svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.