Stian Nilsen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det treet, pakkes ikke det inn i plastik vær vinter? Å Gratulerer så meget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Har dere ikke ett slags hus til det? Synes jeg så noe sånt på TV. Gratulerer Lasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Haughom Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei Folkens he he,når det gjelder dette treet, forøvrig et rognebærtre så daua det ifjor etter lang og tro tjeneste og meget berømt som sådann. Det er riktig det at det ble pakket inn i strie (ikke plastik)hver høst og pakket ut igjen til våren og det vil si første uka i juni her oppe. Ifjor plantet vi et nytt rognebærtre i nærhver av alle barnehager i Vardø (3 stk) og inviterte alle disse barna på boller å brus når vi skal pakke det ut nå til våren. Nå håper jeg at ikke treet har daua i vinter (katastrofe!)det så noe pjuskete ut da vi pakketdet inn. Det er harde vilkår for slike "eksotiske" planter her på Vardøya he he Vel vi får se når dagen kommer, i øyeblikket er det masse snø og current weather er "nosig" og heavy snow sh. MVH Lasse VBX165 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 da har jeg fått adressen din Lasse så premien går avgårde i morgen tirsdag eller senest onsdag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse Haughom Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Takker så mye,jeg ser frem til hva jeg skal putte på den disken, jeg får iallefall plass til alt som har med sim å gjøre pluss litt til. MVH Lasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.