Dag Johansen Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Husk saken på forsiden: Som kjent har vi et system hvor brukerne av denne siten kan donere noen kroner for å holde driften gående. Nå kan du ved å betale inn 180 kroner for ett års støttemedlemsskap være med i trekningen av en stk. 200 GB ABSplus backupdisk med verdi på 4.600 kroner. Alle som har betalt sitt medlemsskap fram til 31.12.04 innen 31. Januar vil være med i trekningen av denne. Premien er levert av X-it Distribution . [Hvordan støtter jeg FlightSim.no] Spesiellt gjelder dette dere som har støttemedlemsskap som går ut i Februar. Ved å fornye medlemskapet før 31. Januar blir dere med i trekningen. Noen har også utløpsdato i Desember, og for dere vil det holde med 15 kroner for å være med i trekningen... Om noen lurer på når støttemedlemskapet utløper er det bare å sende meg en beskjed eller mail. Siter
Joakim Brestrup Skrevet 28. januar 2004 Skrevet 28. januar 2004 Hvordan blir trekningen foretatt? Siter
Dag Johansen Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Skrevet 28. januar 2004 Jeg kommer til å gi alle som deltar et tilfeldig nummer, og deretter vil jeg la Geir-Ove (som skaffer premien) velge ett tall. Siter
Gjest Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 OK.....mellom hvilke tall skal jeg velge? (tall serie). Jeg er klar, noen andre som er klare? Siter
Steinar Grindstein Skrevet 1. februar 2004 Skrevet 1. februar 2004 Venter i spenning æ Steinar Grindstein Siter
Dag Johansen Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Skrevet 2. februar 2004 Jeg tenker vi venter til Onsdag med trekningen. Da er vi sikker på å ha fått med alle som betalte i helgen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.