Gå til innhold

Hvor vil du fly med GuttaPåTur?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

vel, det er fly-inn ved Amsterdam,Shipool 27februar..... Er vel ikke aktuelt her....... Tenkte bare at om dette er aktuelt så kunne vi jo gjøre det. Fly ENGM-EHAM-ENGM ""

Dette er jo i vinterferien, så en tur av Gutta På Tur til Amsterdam på denne datoen vil nok ikke bli gjennomført!

Vi skal da på chartertur i ferien folkens! ""

 

Så eg får lov å vere med på tur? *snurrar rundt i stolen og er glad* hehe..

Etter at du har bestått teoritesten som alle andre, til og med eksisterende medlemmer må ta denne testen!

Jeg minner nok en gang om at jeg ikke har noen onde hensikter med denne teoritesten, vil bare forsikre meg om at våre "medlemer" stiller med gode kriterier.

Den vil mest omhandle forståelse og kunnskap om prossedyrer på VATSIM, som nevnt tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå ikke laget denne testen, så vi vil nok legge den opp på siden vår så raskt som mulig.

Lite tvilsomt at vi innfører denne testen før vinterferien, men den vil nok dukke opp om du skal delta på vår chartertur! ""

 

Men kan jeg så vennlig be dere om å ikke poste flere poster på dette emnet?

Stor fare at "hovedinnlegget" om turen forsvinner i skyggen av dette om vi fortsetter slik..

Takk på forhånd! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...