Gå til innhold

AF 2341


Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Nå har det rabla for deg Lars.... Jeg har flydd ENGM-EHAM.... og nå skal jeg fly vidre til Charles De gaule. Ikke fra Gardemoen. Foresten dette har kommet så langt i tankene mine at dette blir jorden rundt prosjekt... Nå har jeg flydd med KLM 743 fra Norge til Nederland, så skal jeg fly Nederland-Frankrike med Airbus A320 i Air France sinne farger så Frankrike-Spania: Spanair MD80 Spania-Italia:Atalia? ikke sikker på flytypen.... vet ikke helt hvor jeg skal fly vidre..... Det jeg lurer på: Når du legger inn ruten i FMC f.eks. så velger du hvordan ruten skal se ut.... Hvilke VOR's du skal fly over osv.... Dette er jeg ute etter. Forresten så blir nok ikke Flight-Nr rett da men... Fordi denne flighte gikk i går.. fikk ikke flydd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det rabla for deg Lars.... Jeg har flydd ENGM-EHAM.... og nå skal jeg fly vidre til Charles De gaule. Ikke fra Gardemoen. Foresten dette har kommet så langt i tankene mine at dette blir jorden rundt prosjekt... Nå har jeg flydd med KLM 743 fra Norge til Nederland, så skal jeg fly Nederland-Frankrike med Airbus A320 i Air France sinne farger så Frankrike-Spania: Spanair MD80 Spania-Italia:Atalia? ikke sikker på flytypen.... vet ikke helt hvor jeg skal fly vidre.....

 

Så nå at jeg hadde skribla litt feil "" Men jeg skjønner fortsatt ikke hvor du vil.. Ruta blir forøvrig flydd av en A320 fra Airbus Industries i Air France sine farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...