Per-kristian Jensen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Noen som vet hva ruten for denne flight er? Vet at ruta går fra Amsterdam til Paris men hva er ruten de flyr? De flyr vel ikke direkte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 nei dem mellomlander i London Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 nei dem mellomlander i London ???????????????????? høre jo sannsynlig ut......not Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jo denne går direkte ! Departure: Schiphol (AMS), Amsterdam, Netherlands 20:00 Wednesday 1h15min Arrival: Charles De Gaulle (CDG), Paris, France 21:15 Wednesday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 tenkte på ruta.... ikke vilke flyplasser men hvrdan ruten ser ut..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 tenkte på ruta.... ikke vilke flyplasser men hvrdan ruten ser ut..... den her må du nok utdype litt mer.. er det flightplan du er ute etter? (hvis ja så hvorfor ikke skrive det da) ruta er som Stian nevner OSL-CDG (nonstop) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Nå har det rabla for deg Lars.... Jeg har flydd ENGM-EHAM.... og nå skal jeg fly vidre til Charles De gaule. Ikke fra Gardemoen. Foresten dette har kommet så langt i tankene mine at dette blir jorden rundt prosjekt... Nå har jeg flydd med KLM 743 fra Norge til Nederland, så skal jeg fly Nederland-Frankrike med Airbus A320 i Air France sinne farger så Frankrike-Spania: Spanair MD80 Spania-Italia:Atalia? ikke sikker på flytypen.... vet ikke helt hvor jeg skal fly vidre..... Det jeg lurer på: Når du legger inn ruten i FMC f.eks. så velger du hvordan ruten skal se ut.... Hvilke VOR's du skal fly over osv.... Dette er jeg ute etter. Forresten så blir nok ikke Flight-Nr rett da men... Fordi denne flighte gikk i går.. fikk ikke flydd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Nå har det rabla for deg Lars.... Jeg har flydd ENGM-EHAM.... og nå skal jeg fly vidre til Charles De gaule. Ikke fra Gardemoen. Foresten dette har kommet så langt i tankene mine at dette blir jorden rundt prosjekt... Nå har jeg flydd med KLM 743 fra Norge til Nederland, så skal jeg fly Nederland-Frankrike med Airbus A320 i Air France sinne farger så Frankrike-Spania: Spanair MD80 Spania-Italia:Atalia? ikke sikker på flytypen.... vet ikke helt hvor jeg skal fly vidre..... Så nå at jeg hadde skribla litt feil Men jeg skjønner fortsatt ikke hvor du vil.. Ruta blir forøvrig flydd av en A320 fra Airbus Industries i Air France sine farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 uansett nå er planene endret... etter og ikke ha funnet noen A320 i AF sine farger flyr jeg med Aeris (Fransk flyselksap) 737-300 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Per-Kristian, da er det som LCH sier i sin første post da !..... at DU trenger [color:"red"] FLIGHTPLAN [/color] Dette hjelper kanskje ? Cruise altitude between FL250 and FL300 EHAM (0.0nm) -SID-> NIK (72.0nm) -UN872-> DENOX (90.1nm) -UN872-> CIV (109.9nm) -STAR-> LFPG (216.0nm) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 JA! Akkurat dette jeg er ute etter. men som sagt så skal jeg fly med Aeris 733.... samme rute der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 for få min siden landet RKxxxx i Paris (FS). Ganske stille (landet 04:01) der..... Og gatene var noe sinsykt høye... Bilder fra denne turen og ENGM-EHAm kommer så snart Geir "drar" seg på MSN. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.