Lars B. Frostad Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hepp alle!... For de av dere som fortsatt IKKE har kjøpt FS2004, så pass ihvertfall på nå. Elkjøp selger FS2004 til Kr: 399.- f.o.m: 2/1-2004 t.o.m: 10/1-2004 - eller så langt lageret rekker. Dvs.: vær RASKT ute, hvis du vil sikre deg en kopi til under 400 spenn!. Da vil jeg samtidig benytte anledningen til å ønske alle et riktig godt nytt år!!.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, Godt nyttår! Gjelder tilbudet i alle Ejkjøp butikker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, Godt nyttår! Gjelder tilbudet i alle Ejkjøp butikker? Nei, i alle ELKJØP butikker.. Godt Nyttår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Hepp ja!.. Ut fra hva jeg vet, skal dette tilbudet gjelde i samtlige Elkjøp-butikker ja (sjekk www.elkjop.no for mer info). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Ja, Godt nyttår! Gjelder tilbudet i alle Ejkjøp butikker? Nei, i alle ELKJØP butikker.. Godt Nyttår! Søren heller! Jeg visste at det var noe galt med den setningen Stikker vel å kjøper fs2004 snart da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.