Einar Kristiansen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei. Har lagt merke til en ting at vi som bruker Pro Controller og får f.eks ENOS_V_CTR inn i Advanced Voice Client blir det krøll med kontakten med de andre som er inne. De andre hører meg rett og slett ikke,men jeg hører de. Dette skaper store ploblemer for meg.Straks jeg ber CTR om å forlate mitt voicerom funker det igjen. Nå vet jeg at i ASRC så kan man høre på to kanaler men ikke i PC.Så jeg ber dere om å spørre først om jeg å få connecte mitt voicerom... På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Why not skifte til ASRC Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kan være lurt - om ikke lenge blir ProController en "dead controller" har jeg blitt fortalt. Noen som trenger hjelp med ASRC contact accnor5@vaccn.org (fortsatt er jeg med) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hei, og en annen ting som er greit å vite er: F3= ta over fly F4=Gi bort fly F6=se FP F7=metar F9=sett SQ Men da er det bare å starte opp da, ta en titt i en manual så går det greit, bare å hive seg ut i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Joda,driver og setter meg inn i ASRC'en sitt system så om ikke så lenge er jeg vel online med den.Men uansett så syns jeg at vi skal være oppmerksom på dette ploblemet.Det er sikkert flere her som kjører PC enda (tror jeg) Ha ei fortreffelig nyttårsfeiring folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.