JM Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Nei, la oss nå ikke ta det her... MEN over 1000 innlegg på litt over et halvt år sier jo en del da... Blir spennende å se om det kommer noe mer info om dette LAN'et snart, er lenge siden sist det kom noe konkret... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg må dessverre...ja, dessverre....Det blir ikke noe flightsim-LAN den kommende påsken. Vi som skulle arrangere dette fikk problemer med tid, internetleverandør, kostnader, etc. Beklager å meddele dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ja, dette var virkelig en trist nyhet! Jeg som hadde gledet meg slik, og jeg og Julian som hadde store planer om å gå til innkjøp av pilotskjorter og paletter! Ja jeg har en skjorte, men den er litt for stor, skal kjøpe mindre.. Men vi får håpe at LAN'et ikke blir lagt helt på is, og at det kanskje vil skje noe iløpet av sommerferien! De fleste blir jo ganske opptatt med skole nå mot sommeren.. Vi får bare vente å se hva det blir til, men jeg lever i forhåpninger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jaja men vi tar med et fordet i håp om at det som sagt ikke blir lagt helt på is Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 det er lagt på is ja...og mulig vi kaster isflaket videre til oslo flysimklubb kanskje...så kan de smelte isflaket også forhåpentligvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.