Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg lurte på om noen har noen anbefalinger på cockpit videoer? Det jeg ønsker meg er hvor man får se pilotenes prosedyrer og arbeid osv... Ikke bare mange TO og landinger...

Gjerne en link til hvor man kan få kjøpt eller bestilt denne!

Takker for svar! ""

Skrevet

Ta deg en tur til NAK shop sin butikk i Oslo! De har bra med cocpittfilmer! Vist du kjøper PSS A320Pro pakken der får du med en video på 90 min om hvordan man flyr en Airbus A320. Har den pakken selv. Den er verd vær eneste krone. Minus er at den ikke virker i fs9 enda. Men patch skal komme.

Steinar Grindstein ""

Skrevet

Mange filmer der jeg kunne tenkt meg .. Problemet er bare at de koster £21.95 .. Og, det er ca 19 kroner og 50 øre over grensen for tollen .. Så, da hvis vi går ut ifra at et Sterling pund er ca 10 kroner, så blir det 24% moms på 219,50 som tilsvarer 43,90, noe som gjør totalen på 263 kroner og 40 øre ..

Forbanna møkkaland vi bor i ..

-Morten-

Skrevet
Morten Da!!! Ta dæ en tur til Nak shop sin Butikk i Oslo! Ja du bor vell i Oslo? De har mange av de samme filmene som du har sett på de linkene som du har fått her inn på forunet.

Steinar Grindstein ""

Harrem ??? Fett .. får nok ta meg en tur ned dit, da ""

hehe

-Morten-

Skrevet
Hvis jeg ikke husker feil så er DVD'er fritatt for toll. ""

Da husker du feil ""

Toll på dvd'er som koster over 200 kroner ""

-Morten-

er nok du som husker feil.. er ikke tol overhodet på DVD-plater, MEN man må betale Moms (MVA) på DVD-plater som koster over 200kr..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...